måndag 27 september 2010

Slutspurt!

Mycket nu!
Min ComaBack låt "Turn Up The Volume" finns snart ute att köpa! Release datum: 12 Oktober!
Men förutom den så jobbar jag med massa nytt material.. Och annat runtomkring som behövs!
Det är fruktansvärt kul, men även jobbigt stundtals...

Utöver musiken så har jag också ganska fullt upp..
Ta tag i massa saker och avsluta saker och ting..
Plocka och rensa massa skit i lägenheten som jag inte behöver längre!
Jag har verkligen så mycket skit som jag har samlat på mig under alla år, sedan jag flyttade hemifrån.

Sedan så är det innebandyn och träning på gym!
Innebandy är jag med så mycket jag hinner, iom att jag ska byta innebandyklubb snart så försöker jag vara med så mycket jag kan! Kommer att sakna tjejerna och tränarna! :( Och gym har jag inte hunnit med så mycket. Men ska försöka hinna med lite mer gym också.

Sedan så vill jag ju umgås med vänner så mycket som möjligt......

Jag ska nämligen flytta hem till Småland :)
Jag känner att jag har inget mer att hämta här i Göteborg.. Därimot har jag Familj, släkt och vänner och min gudson Lion hemma i Småland, där jag är uppvuxen :)
Så jag ser väldigt mycket fram emot flytten! Jag kommer självklart att sakna Göteborg och vänner jag har här. Det är bara en riktigt bra anledningen till att jag kommer komma tillbaka ofta och hälsa på :)

Dags att sova nu.. GOD NATT!

Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.