torsdag 9 september 2010

Inför helgen






Om jag känner mig pigg idag så ska jag dra mig till gymmet..
Men imorgon börjar innebandycupen "Björnslaget" här i Göteborg. Som jag och mitt lag självklart ska vara med i och spela :) Vi har en gruppmatch imorgon och 2 gruppmatcher tidigt på lördag. Vinner vi gruppen så går man ju vidare till slutspel, tror att 2:an i gruppen också går vidare.. Inte säker?!.. Men men går man vidare så är nästa match kl 08:00 typ på söndag morgon..

Vi får se om vi lyckas ta oss vidare från gruppen. Vi är inte så många tjejer i truppen iår,.. och vi är inte särskillt ihopspelade. Första träningsmatchen vi hade så spelade vi riktigt bra!!...tills alla blev trötta haha.. Men mestadels så spelade vi riktigt bra! Den andra träningsmatchen så spelade vi inte alls.. Det va katastrofalt dåligt och tråkigt spel..
Därför vet jag inte alls hur det kommer att gå för oss på cupen!? Men kul ska det bli iaf.. :)

På lördag kommer vänner från Halmstad hit till hit och vi ska gå på Liseberg!! :) Kan bli riktigt kul! För Liseberg är ju kul!! ;) Hahahaha nej men med dessa människor skulle vi ha exakt lika roligt om vi var ute i skogen!!
Så lördag ser jag fram emot! =)

Råkar det bli så att vi kommer på plats 3 eller 4 i gruppen, så åker vi ju ur cupen redan tidigt på lördag.. isf blir det nog utgång i Göteborgs stad på lördag kväll, efter Liseberg!

Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.