onsdag 24 juni 2009

Video från Finland-giget






KLICKA på bilden för att se i STÖRRE FORMAT

















Hej allihopa!
Giget i finland gick kanonbra! =)
Mycket folk! Och som vanligt så fick vi underbar respons av den finska publiken! Alltid lika kul!
Här nedan kommer ett litet första klipp från giget på midsommardagen i Finland!
Bättre videos kommer säkerligen att dyka upp ;)
Hoppas jag iaf!


Allmänt om finlandsresan, så måste jag säga att det också va fruktansvärt skoj!
Träffade på massor av nytt folk! Massa bilder kommer också att komma! Jag har ju ingen egen kamera nu som ni vet, så jag inväntar bilder från annat håll..
Vi träffade på en massa andra artister och vi fick bra kontakt med bland annat artisten "BARACUDA".. Störtskön tjej. Hon och jag fick verkligen kontakt! =)

Baracuda & Baby Alice på bilden..

Älskar hennes låtar! Det roliga var att jag hade alla hennes låtar hemma på datorn och har lyssnat på dom en hel del! Men inte tänkt på att det är Baracuda, hehe :P
För när hon väl körde igång sitt gig.. så reagerade jag direkt på hennes första låt! Älskade den låten. Andra låten, likadant där.. blev jätteförvånad över att det var hon.. och så fortsatte det med alla hennes låtar!
"I will love again" är den låten jag tycker är bäst med henne.
Andra låtar med henne som jag också älskar är:

"Ass Up"
"Where is the love"
"I leave the world today"
"La Di Da"
"Damn"

Jag kommer slänga upp de låtarna ;)

Baracuda & Baby Alice även på denna bild

Annars så vill jag också säga att det var en jäkla fest där borta som alltid. Ingen sömn på hela natten blev det.. Det var fest in på förmiddagen på söndagen. vi slutade dricka då vi kom till flygplatsen.. :s
Vi var rätt slitna efter det kan jag säga. Vi flög till sthlm. Jag kände inte för att åka hem till göteborg, så jag åkte från sthlm till Jönköping istället. Där min älskade mamma kom och hämtade mig. Så nu har jag vart i Vaggeryd sedan i söndags kväll..
Idag har jag verkligen njutit av dagen.. Stack ner till badstranden med syrran och vänner och solade och spelade fotboll och njöt! ;)
Sedan hem för att äta middag. Sedan stack vi till stranden igen och spelade beach-volleyboll! Sjukt kul och skönt i det fina vädret!

Imorgon drar vi till jönköping för att glassa på Vätterstranden med brorsan! Kommer nog vara solbränd imorgon kväll hehe.. :P

Waldos People sångaren & BabyAlice på bild

Anyway, här kommer videoklippet från giget i finland ;)

Follow Sandra Gee ~ Blog

6 kommentarer:

  1. nu ångrar ja mig att ja inte fråga dig om du kunde fixa lite autografer te mig på spelningen. många favvisar ju =(. kul att allt gick bra på spelningen. hoppas du tyckte om musiken du fick av mig?? fullt upp me nytt här igen nu. ingen ro lr vila för mig under sommarn. ska ju va musik ansvarig te innebandyn å träna för fullt nu när tränar frågan e löst. njut av solen nu å ta de lugnt. KRAMEN

    SvaraRadera
  2. hey!

    e du i jkpg så hör av dej!, piren, lite öl, sol..nice!

    SvaraRadera
  3. Verkar som att ni har väldigt skoj :)

    SvaraRadera
  4. Till ALLE:

    Jag var i Jkpg på Vätterstranden hela dagen idag! Solade och spelade beachvolleyboll :P
    Imorgon ska jag va hemma i vgd..
    Fredag åke jag till karlstad.. och lördag antingen till Örebro eller tillbaka till Vaggeryd, för att giga!

    SvaraRadera
  5. Fy satan vad folk, vilken kick att lira så :).

    Du ser ut att röja loss ordentligt på scen ;) SÅÅ SKA DET VAAA'! :D

    SvaraRadera
  6. Ja, Baracuda är bra! Where is the love är min favolåt, men Ass upp är inte dålig den heller =)

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.