måndag 1 juni 2009

STHLM - Min kamera är BORTA =(


Hej! Ledsen för dröjsmålet på bilderna/videos från Sthlm och giget i sthlm.

Det tråkiga är att min kamera försvann
under lördagsnatten...
?!
SJUKT TRÅKIGT! Det fanns massor av roliga videobloggar och bilder i den!

Bild: Mate & jag & syrran gick runt i sthlm
på fredagen. Här tog vi en liten jordgubbs-paus





Jag fredagkväll, innan jag fixat mig.


Gud, jag saknar verkligen min kamera :(
Det fanns sjukt många och grymma bilder från giget!
Och massa annat från hela helgen, då vi var i Sthlm
från torsdag-söndag...
Nu måste jag köpa en ny = tråkigt!
Plus att det känns sjukt obehagligt att en främmande
människa har min kamera, där jag hade massor
med både nya och gamla bilder och videos!! :(

Dessa bilder är från min systers kamera





Söta syrran iordning gjord inför fredagskvällen!

Giget gick iaf kanonbra! Mate var svinduktig!
Och publiken älskade oss! Vi fick sjukt bra respons!! Jätteskoj verkligen!!

Min kusin Jens kom även dit :)
och min barndomsvän/barndomsgranne kom också!
Jättekul att ni kom och ännu roligare att träffa er!!

Jag hoppas att det dyker upp bilder från andra som
var på plats när vi uppträdde
!??...





Syrran och jag strax innan vi begav oss till
klubben och giget!

Titta här ser man syrrans nya piercing i örat
och även mina 2 extra hål jag gjorde i snibben!










Lördag förmiddag.
Underbart väder!! Syrran, jag & Mate gick en
långpromenad i värmen, för att gå till en pizzeria :P
Svingod pizza måste jag säga! :P

Som tur är så filmade Sadik vårat uppträdande
med Mates mobiltelefon!
=)
Så en video kommer ni att få se från giget iaf!
Men ändå sjukt tråkigt att alla bilder är borta!
och som sagt ännu tråkigare att MIN KAMERA
är borta!! =(






Jag var tvungen att ta en bild tillsammans
med den här skylten!
För att en tjej i mitt
innebandylag kallas för just KULAN
! haha
Efter vi käkat pizza tog vi oss en tupplur.
Senare fixade vi iordning oss och begav
oss in
till sthlm city igen!
För att återigen festa!







Mate! (Playmate)
Det blev lite olika uteserverings besök, för att sedan
möta upp några vänner på Café Opera!
Vi hade jätteskoj! Men måste erkänna att det
var den sämsta VIPen jag varit på :s
Vipen va liten, med MASSOR med folk! Man kunde
inte gå där, alldeles för trångt!
Och det fanns inte en enda sittplats!?
Och vip-borden stor alldeles för nära varandra.
Det var typ 50 cm mellan borden?!
Men kul hade vi iaf!

Det var en tjej som sent på natten, strax innan stängningssdags, spillde ner min nya klänning
med rosévin/champagne eller något =(


Jag funderar på om det var en situation då min kamera kan ha stulits..?
För hon va riktigt bitchig! Jag frågade henne om hon inte kunde be om ursäkt iaf...?
Riktigt stroppig brud! Hon gav mig någon halvdan kaxig ursäkt med en sur nonchalant blick.
Direkt efter det stod hon kvar, helt ensam och gjorde ingenting. Medans jag stod framåtböjd och försökte torka min klänning med servetter, då jag trodde det var rödvin hon spillde först.
Sedan försvann hon bara helt plötsligt...?
Jag funderar över om hon kan ha stuligt kameran då?
Annars vet jag inte alls.. Jag kan ha tappat den.. Men jag har stenkoll på min kamera, Hur full jag än är..!!
Så jag är sjukt ledsen över att den är borta faktiskt!
Så tråkigt nog så kommer det nog bli väldigt lite bilder och videos i bloggen ett litet tag framöver. Tills jag skaffat en ny kamera. =(
Syrran och jag åkte fram och tillbaks i sthlm för att kolla på platser där jag eventuellt kan ha tappat den.. Självklart förstod vi att det va sjukt liten chans att den isf skulle varit kvar..
Det tog typ hela söndagen. Så hemåt mot Göteborg åkte vi inte förens kl 19:15 på kvällen. Vi var hemma i göteborg kl 00:20.
Jag lovar att slänga upp videon från giget! Så fort jag fått tag i den..
Kram från en ledsen Sandra! (Kameran var ju mitt liv!)
Follow Sandra Gee ~ Blog

2 kommentarer:

  1. trist å läsa tjejen om din kamera. men du kan nog glömma att den kommer dyka upp. kanske blir lite glad när du kollar din mail =). skoj att ni fick bra respons. å de där me klänningen säger ja bara. vålkommen till snobb landet. värmande kram till dig

    SvaraRadera
  2. Godmorgon ha en skön dag.kram

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.