fredag 19 juni 2009

Sthlm - FINLAND - Småland



Jaha då var allt packat och klart! Strax drar jag iväg till Stockholm!
Ja det blir till att fira midsommar i Sthlm iår, iom att flyget till Finland går från Arlanda på lördag förmiddag.

På lördag är det ju då den stora populära festivalen som äger rum varje år i Kalajoki i Finland.
Den besöks av 70.000 personer! Ska bli sjukt kul att stå på scen inför så mycket folk!
Ja detta blir ju lätt mitt största gig! Det roligaste är att jag är inte det minsta nervös!

Jag vet att vi kommer äga på scenen! ;) Det finns liksom inget att vara nervös för!
Det är mer extas känslor!! :P



Det är även andra stora artister som entrar scenen på den här "Kalajoen Juhannus 2009" festivalen:





BABY ALICE











SCOOTER









WALDOS PEOPLE










PANDORA










DJ SASH






m.f......

Så önska oss ett grymt gig nu! ;)

-------------------------------------------------

Fy satan vad det regnar och åskar ute =(
Jag som snart ska ge mig ut....

Efter Finland-trippen funderar jag faktiskt på att stanna till i Småland/Vaggeryd någon eller ett par dagar.. Får se om tiden räcker till..?!
Men det skulle vara både skönt och kul! =)

Follow Sandra Gee ~ Blog

13 kommentarer:

  1. Ha en skön midsommar helg i stockholm och finland+småland.hälsa alla bra band som spela.

    SvaraRadera
  2. Ja, lycka till i Finland :)
    Hoppas verkligen du kommer till Vaggeryd efter Finlands trippen :):)

    SvaraRadera
  3. HAllååå?!
    Läste att du vart på Benny Benassi?!
    Nu får du allt ta och uppdatera mig om när och vart olika artister kommer!
    Nu har jag missat Benassi OCH David Guetta.
    =/
    =)

    Haft en bra midsommar?=)

    SvaraRadera
  4. Midsommar var galen - dans och naket genom vattenspridaren... Lycka till med Er spelning, jag håller tummarna att allt funkar.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Bruden! =) Allt bra med dej? Längesen nu =)Hoppas allt går bra i Finland?! Såg att du skulle komma till Karlstad på fredag? Stämmer detta? ;o) Har funderingar på att dra och se er om detta stämmer. Skulle va skoj! =) Ha det så bra, KRAM

    SvaraRadera
  6. Nämen va kul!! Ja du får ladda upp så fort du bara kan - need to see ;o) Åååh vad roligt! Nämen då tar jag med syrran och spanar på er vettu! Bästa musiken att skaka rumpa till - mohaha ;o) Lär väl bli en massa folk så tveksamt om du ser mig men jag ska skaka rumpa all night long iaf ;o) Ta hand om dej och välkommen till Karlstad ;o) Kraam

    SvaraRadera
  7. Till MAMMA: Klart jag kom till Vaggeryd Mamma!! =)

    SvaraRadera
  8. Jo det var det =/

    Är det helgen som kommer ni skall spela i Finland eller var det helgen som vart precis?
    Om det har vart så; Hur gick det?=)
    Om det är till helgen; Lycka till! =)

    Jajjämän, sviker inte min träning! =)
    Körde ett hårt benpass nu på morgonen med. Hade sovmorgon för första ggn på flera år på jobbet =)
    Jobbade 12 timmar igår och powerwalkade iväg 1 min (1,5 timme) direkt efteråt.
    Vägning och mätning nu i veckan ju!
    Skall bli spännande =)

    Hinner du köra innebandy/övrig träning nu när ni turnerar hele tin?

    Hepp, får pysa iväg till jobbet nu.

    Ha en härlig dag=)

    SvaraRadera
  9. Saaaandra :D Nu har Hurricane intagit radion i Borås också ;) Fick en kick när ja hörde den på radion och de blev genast mycket roligare att jobba hehe :) Hoppas allt är bra med dig!

    SvaraRadera
  10. Lycka till! Det gick säkert görbra =)

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.