måndag 12 mars 2012

Hanna Widerstedt FULL i The Voice

Hahaha jag störde mig som fan på den här brudens PR knep i hennes bloggvideos som spreds på facebook. Jag tittade på en video som spreds på facebook, och vägrade att dela den och att titta på fler, eller hennes blogg.
Men Big Brother tittar jag ju alltid på!
Och när denna konstiga tjej Hanna Widerstedt var en av Big brother deltagarna så gick det ju inte att ungå henne längre.
Hahahaha jag måste ju erkänna att jag störde mig aldrig en enda sekund på henne när hon va inne i huset.. Därimot skrattade jag åt allt hon sa och allt hon gjorde och till och med varenda blick och min hon hade för sig :P

Om ni inte visste det så gick hon självmant ut ur Big Brotherhuset i söndags.
Och redan morgonen efter stod hon i The Voice studion.........fortfarande FULL!! hahahaha

Enjoy ;)


Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.