fredag 8 april 2011

Intevjun för JP's Fotbollsbilaga



Jaha idag kom Jönköpings Postens Fotbollsbilaga!
Jag måste dock säga att några missar finns det (som alltid), en av dom som är viktig, är att jag faktiskt inte skrivit Fotbolls EM-låten, utan det har "Linda Sonnvik & Niklas Ringström" gjort.

Och låten "Turn up the volume" släpptes i oktober 2010 och var min comeback-låt med Sandra Gee. Nästa singel som står på tur är "Echo or Delay".

Jag flyttade heller inte till Göteborg för att satsa på musiken.. Jag flyttade till Göteborg 2002, och började med musiken 2006.

Här har ni intevjun ;)













































































































































































































































































Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.