lördag 2 april 2011

Gult kort! :P

Idag spelade jag fotbollsmatch! Härlig vinst med 5-4! Det va skönt att få göra ett straffmål! :D
Det hade ju inte varit fel om det hade blivit mål på min underbara volleyträff...! Men men nu blev det inte det.. Men jag e bara glad att jag ens fick den sköna träffen ;) haha...

Gult kort! Ja det fick jag såklart! ÄNTLIGEN...nu börjar jag känna igen mig sen förr HAHAhAHHA ;P
Men det är långt kvar innan jag är i samma form som förr! Men det kommer ;)

På vägen hem så körde våran bil fel, hahaha fy fan säger jag bara. Jag var för det första så jävla hungrig! Och att då inse att vi är vilse vid en ladugård långt ute i skogen var fan inte skoj! Eller så var det skoj ;) Men vägarna var inget att skryta om kan jag ju inte påstå.. krokiga, små och håliga!
Att jag var så hungrig och att vi åkte på dessa kassa jävla vägar och att jag satt och kollade på mobilvägvisare gjorde att jag började bli sjukt åksjuk! INGET KUL!!

Men nu är man hemma, har käkat pizza och mår bra! :D

IMorgon har vi match igen så det är bara att tagga om nu...! :D

Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.