torsdag 14 april 2011

Big Brother låten 2011 (Basshunter)



Jag är riktigt nyfiken på hur Jonas aka BASSHUNTER får till slutresultatet av Sveriges Big Brother låt 2011!
Jag tror det blir en hit för sommaren 2011. Speciellt på charterorter!
Produktionen är TUNG! Sångmelodin är catchig!
Nu är det ju inte världens mest vackra eller rena eller tonsäkra röster han jobbar med hehe, men han kommer garanterat att få det att låta riktigt bra iaf!

Han ska ha stor eloge för det 'skitjobb' (som man kallar det) han gör genom att sitta och lyssna igenom ALLA de tagningarna och hitta de få tagningarna som låter bra och sedan få sitta och klippa typ ord för ord på varje persons sång...

När 'skitjobbet' är över är det dax för att mixa rösterna... Och jag är säker på att han kommer att få det att låta kanonbra även om han inte jobbar med världens bästa sångmaterial ;D

Låten skulle varit klar tills idag, men jag förstår att han inte hann klart... Som sagt, stor eloge till dig Jonas!

Jag är riktigt förväntasfull på hur det slutliga resultatet blir :D


"FEST I HELA HUSET"
Svenska Big Brother låten 2011

Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.