fredag 25 februari 2011

Jag i Big Brother!



Sorry att jag inte har bloggat på ett tag.. Jag har haft ganska fullt upp och senaste veckan har jag varit sjuk..
Jag är fortfarande krasslig men känner mig mycket bättre :)





Big Brother har ju börjat igen! Vad tycker ni om det? Jag tycker det är svinkul! Jag har alltid kollat på BB förr och ville faktiskt att det skulle komma tillbaka! :)


Jag har blivit erbjuden att medverka i Big Brother tidigare faktiskt! ;) Jag tror det var säsong 2. Big Brother ringde mig en förmiddag och och frågade om jag vill gå in i huset som en joker.. Javisst sa jag, skulle ju vara skitkul!
De berättade lite om hur det kommer vara och hur det går till...då jag aldrig hade tittat på Big Brother innan det.. Och det lät ju skitkul, och ja jag hade passat in där bra haha!

Sedan när jag frågade när jag skulle gå in i huset, så svarade dom idag kl 15.00 eller något liknande..! Du behöver åka upp till Stockholm så snart som möjligt..!


Och det var ju sjukt synd för jag var 18 eller 19 år då och hade inget körkort.. och mina föräldrar och storebror (som hade körkort) jobbade då och kunde inte gå från jobbet... Och det gick inga passande tåg just då eller hur det va... Så jag fick tråkigt nog ringa tillbaka och tacka nej.. Tråkigt.. Hade varit riktigt kul att få uppleva det faktiskt.

Så efter det har jag alltid följt Big brother..




På den tiden var jag blond :)



Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.