söndag 10 januari 2010

HAHAHA Parodi video

HAHAHAHAHA har hittat en sjukt rolig video med våran låt "Pina Colada Boy"!!
Den här killen gör en parodi på sin syster, som har gjort en liknande video.
Ni MÅSTE bara titta på den! Jag låg DUBBELVIKT av skratt när jag såg den! hahaha!

Sedan kan ni även kika in på hans systers blogg, då jag tycker att hon verkar ha en kul och intressant blogg.
Hennes blogg:
http://linnelisabeth.blogg.no/
Här är direktlänken till inlägget med parodivideon:
http://linnelisabeth.blogg.no/1262257678_i_2009_har_jeg.html?c=1263088661307



Follow Sandra Gee ~ Blog

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHHAHAHA Jag älskar vrkligen den här snubben! haha "Kom igen" "Kom igen" HAHAHAH

    Han älskar verkligen sina tuttar också! :P

    SvaraRadera
  2. Hei Sandra :)

    Tusen takk for hyggelige kommentarer på bloggen min!! Og kjekt at du likte parodien Andy har laget av meg hehehe ;))

    Jeg har ungefær en liten bloggpaus, men er snart tilbake! Skal linke bloggen din og gi deg et pip når jeg er i bloggmodus igjen!

    Er det du som synger Pina Colada Boy?

    Ha en fin uke videre!

    Stor klem fra Linn <3

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.