onsdag 15 juli 2009

Göteborg igen.

Elias & Jag...
Jaha.. då var man hemma i Göteborg igen.. Skönt på ett sätt, men saknar redan Vaggeryd som satan haha! Kom hem sent ikväll till götet så har inte hunnit träffa någon ännu, mer än Nadja då som hämtade upp mig vid NilsEriksson Terminalen. Då jag köpte en ny större resväska i småland, som jag tänkte ha till Bulgarien.. Därför konkade jag på 2 stora resväskor hem till göteborg hehe..


På vägen hem stannade vi till för att handla hem lite mat. det kan ju behövas.. Även om jag bara ska vara hemma här i gbg tills på fredag igen.
Har även hunnit med att tvätta lite. Mer tvätt blir det imorgon. Och lite annat..

Innan jag åkte till gbg så gick jag på stan lite i Jönköping med syrran, Sassa och Sanna. Jag gick in i 1 enda affär! Och jag kunde gått ut därifrån med 20 köpta plagg.. Men jag lyckades hålla antalet klädesplagg nere på 4 st plagg :)


Något mer roligt var att vi stötte på brorsans tjej (Lions Mamma) och hennes vän.. Och självklart också då lille Elias och Lion! =)
SÅ jag hann träffa Lion en gång till!! =) Och jag som hade sådan seperations-ångest igår när Lion med familj skulle åka från mamma :(


Jag kommer ju inte se Lion igen på 1-2 månader... :(


Jag har iaf haft det jätteskönt hemma i Vaggeryd.. Både hittat på massa skoj! Träffat massa roliga och mysiga människor! Men även slappat och tagit det lugnt, vilket jag sällan hinner med här hemma i gbg. Dock har jag gått upp några kilo på köpet :/


Jag hade tänkt att lägga mig snart.. Mycket att stå i imorgon!

GODNATT!
Follow Sandra Gee ~ Blog

3 kommentarer:

  1. Heeej Sandra!! Ja ska inte göra så mkt, har inga direkt planer..kanske ut och dansa på någon klubb i helgen =)..Dudå?..Kraaaam på dig

    SvaraRadera
  2. Tagit det lugnt? Du verkar ha gjort en hel del tycker jag haha =)

    SV: Haha okej =P Ja, då funkar det väl även om sidan inte går att visa då... =)
    Då vet man det =)

    SvaraRadera
  3. sv: haha, ja precis :-)
    åh okej, låter ju undebart!

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.