onsdag 15 juli 2009

Baby Alice @ Virtasalmi, FINLAND


Jaha.. på fredag flyger vi till Finland igen! Den här gången blir det gig i Virtasalmi på lördag, men vi kommer till finland redan på fredagen! Då blir det fest i Helsinki!! :P


Den här gången blir det gig tillsammans med bland annat DJ SASH!




-----------------------



Idag har jag fått en hel del gjort inför finlands resan och semester resan till Bulgarien.. Men det finns fortfarande mycket kvar som måste göras innan jag reser iväg..!

Follow Sandra Gee ~ Blog

2 kommentarer:

  1. ha en skön dag i finland.kram

    SvaraRadera
  2. Tack Sandra! Jag försöker med snelugg.. se omd et går.. Sen efter emma och sassas fest så insåg jag att det var dax att slänga i lite hårfärg.. såg ju för jävlig ut i håret!!

    Ha så trevligt i bulgarien.. ta hand om mina tjejer!! (Påminn dom att en Evelina ALLTID vill ha present när hon inte själv få uppleva!)

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.