måndag 11 oktober 2010

Musicvideo


TRANSLATE my blog into your language with the google-box to the right ---->





Va kul! Jag ska spela in en musikvideo till låten TURN UP THE VOLUME!



Det här är jag värd tycker jag! :) Med tanke på att jag hastigt fick sluta i BABY ALICE 1 vecka innan musikvideo-inspelningen till PIÑA COLADA BOY i våras, som jag tränade stenhårt för i 3 månader och även var med och skrev manuset till..! :(






Men nu är jag tillbaka med mitt soloprojekt "SANDRA GEE", efter att startat om från noll..
Så det här är jag värd tycker jag! :)

Beskedet fick jag igår kväll och jag tänker sätta igång med manuset på en gång!
Den ska nämligen spelas in så snart som möjligt.


Här nedan kan ni se min första musikvideo, med Baby Alice...

Follow Sandra Gee ~ Blog

2 kommentarer:

  1. Vad kul!!!!
    Alltså, jag tror minsann att lägenhets trion Anders, Richard och Sigge måste vara med i videon :)

    SvaraRadera
  2. Nähä, jag tycker faktiskt att mamma ska vara med och skruva upp volymen ;)))

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.