torsdag 31 maj 2012

I'm Back Again!




I'm Back Again! (....like a hurricane...) :P

Så skönt! Om ett par veckor drar jag in i studion för att sätta sång på några låtar!
En av dom (minst) tänker jag släppa i sommar!
Nu är det bara att hålla tummarna att ni kommer gilla det jag släpper!
Jag är evigt tacksam för ert stöd och för att ni stöttar mig! =)
Några gigförfrågningar har trillat in inför sommaren! :) Bland annat i Finland, Göteborg, Jönköping m.m.. Dock inget som är spikat än.
Kul att det ändå kommer bokningsförfrågningar även fast jag inte släppt musik på 2 år! :)
Men med ett nysläpp i sommar så får vi hålla tummarna för att det blir mer av det! ;)


Vill ni hålla er uppdaterade och inte missa något så kan ni gå med i min facebook-grupp.

Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.