torsdag 23 februari 2012

Fullt upp!

Helvetes jävla skit!!!!!!!!

haha nej jag skoja bara... Nej men sorry för att jag inte bloggat på ett bra tag.
Har verkligen haft fullt upp. Till att börja med så va jag sjuk... sedan flyttade jag, poch har haft fullt upp med att få ordning på lägenhet, samtidigt som man jobbat och tränat och knappt hunnit sova..

Nu är det mer eller mindre klart i lägenheten, så mer tid finns..men ändå är jag sjukt stressad. Har fått stressutslag. Eller om det är en 5:e omgång av Pituriasis Rosea (medaljongsjukan).
Det är något som få får... och dom som får det får det bara 1 gång, och det är vid vår/höst tid.
Det är en lättare variant av Syriasis.

Som sagt man kan bara få det en gång (OM MAN ENS FÅR DET) och jag är inne på min 5e gång nu (om det nu är det, men det verkar som det).
Enda skillnaden är att jag bara hade själva "medaljongen" första gången.. inte de andra gångerna.. emn det e likadana utslag och samma symtom m.m..
Jaja skit i det nu, hehe!!

I söndags hade jag födelsedagsfest. Det blev lyckad tycker jag! Även fast det var en bjuden fest så var det hela 60 pers här i min 2:a på 62 kvadrat hahaha. Gick knappt att röra sig vid en tidpunkt haha..
Polisen knackade på dörren också.. trevligt :)
Men det gick bra och festen dog ut vid 04 tiden...

...Nä nu är det dags för att laga mat så man har något att äta på jobbet imån.

Pöss på er!

Här bjuder jag på ett par bilder från en amskeradfest jag var på förra helgen ;)


Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.